TeenHelp
Support Forums Today's Posts Chat Room

Get Advice Connect with TeenHelp Resources
HelpLINK Chat and Live Help Facebook     Twitter     Tumblr     Instagram    Safety Zone
   Hotlines
   Alternatives
   Calendar


You are not registered or have not logged in
Hello guest! (Not a guest? Log in above!) As a guest you can submit help requests, create and reply to Forum posts, join our Chat Room and read our range of articles & resources. By registering you will be able to get fully involved in our community and enjoy features such as connect with members worldwide, add friends & send messages, express yourself through a Blog, find others with similar interests in Social Groups, post pictures and links, set up a profile and more! Signing up is free, anonymous and will only take a few moments, so click here to register now!



Conversation Between Amorphous. and owlcity:)
Showing Visitor Messages 1 to 10 of 32
  1. owlcity:)
    September 13th 2014 07:25 PM - permalink
    owlcity:)
    Hey Hamed, how are you?
  2. owlcity:)
    June 21st 2013 04:21 AM - permalink
    owlcity:)
    Haha. Just hills here. We have dikes too. To control flooding etc. It's actually kinda dangerous if you haven't been there.. My sister was sliding down and there this big cut-out with concrete underneath(there's a tunnel) and we had to go home and yeahh.. It was kindaa scary.
    I feel like a mountain seems too tall to slide down. but I've never actually been in a mountain. We usually go to different dikes.
    Woolongong. How do you pronounce that? It sounds great. ))))) I usually go to camp. there's some tree's and a lake.
  3. Amorphous.
    June 21st 2013 03:43 AM - permalink
    Amorphous.
    Sledding is pretty cool, like with the float rings, you just slide all the way down this massive mountain . I am more of a Summer person . Do you always go to same place for the winter? .

    For the summer, we always go South to North Woolongong Beach, I know it off by heart now, we've been like five times . Never gets less amazing . One time we went and it was rainy and cold and terrible but we still jumped in the water and I didn't die from the cold LOL I still had fun .
  4. owlcity:)
    June 21st 2013 03:17 AM - permalink
    owlcity:)
    Lol. Treadmill's are scaryy if you're going tooo fast. You get tired but you can't falll off and lol
    Ohh no!!! I want to try sometime. I like sledding. well not so much anymore but when I was little I used to go alllll the time during the winter. I might go next year..
  5. Amorphous.
    June 20th 2013 11:37 PM - permalink
    Amorphous.
    Haha LOL, a Bondi Lifeguard was part of a team and they made the World Record for the fastest 100km on a treadmill . I would probably do one kilometre and then leave it to everyone else to do the rest .

    Nah, I have never skied.......... I would be to scared that the skied seperated and I would do the splits the whole time LOL. If I could choose, I would choose the snowboard instead .
  6. owlcity:)
    June 20th 2013 03:32 PM - permalink
    owlcity:)
    LOL No I didn't even know that was a world record. (sometime's I'm out of it. haha )
    Have you skied? My brother went when he was in university. but I haven't. I might be slightly scared to but I MIGHT be able to do it.
  7. Amorphous.
    June 20th 2013 01:07 AM - permalink
    Amorphous.
    Yeah, dude, potential employers, watch out . You know a bunch of skiers made a World Record for jumping hand in hand with each other, and they didn't get it because the World Record judge didn't see it , they did it in video .
  8. owlcity:)
    June 20th 2013 12:58 AM - permalink
    owlcity:)
    Haha World Record!
    Yummm.. Gimmee. jk
    Yay!! Haha ohh no!
  9. Amorphous.
    June 20th 2013 12:27 AM - permalink
    Amorphous.
    YAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! . TeenHelp sprung out of bed this morning LOL, it loaded in five seconds . I had hot cocoa this morning, so that probably helps . Hehe I'm good, making a new resume today . I'm armed now, with a new resume .
  10. owlcity:)
    June 19th 2013 03:41 PM - permalink
    owlcity:)
    Exterminateee. It's working now. ) It wouldn't load for like an hour.. but youtube, TH, gmail.. everything else was working.
    I'm reallyyy tired. I just woke up. I don't understand how some people can be all wide awake and chattery and I'm sitting there like a zombie.
    How are you?
 
User Infomation
Your Avatar

Latest Articles

Forum Stats
Members: 96,468
Threads: 160,174
Posts: 1,377,407
Total Online: 160

Newest Member: samden

Advertisement



All material copyright 1998-2022, TeenHelp.
Terms | Legal | Privacy | Conduct | Complaints | Mobile

Powered by vBulletin®.
Copyright ©2000-2022, Jelsoft Enterprises Ltd.
Search engine optimization by vBSEO.
Theme developed in association with vBStyles.